NEWS

28 juni 2017

“Paypal, Apple en Amazon: meesters in customer relations”. Met deze titel dropte Digimedia enkele weken geleden een artikel in mijn mailbox. De tekst beschrijft de resultaten van een Europees onderzoek, uitgevoerd door Ricoh, dat bevestigt dat merken de consument op een gepersonaliseerde manier moeten benaderen. Niets nieuws maar plots wordt het interessant want blijkbaar toont...

27 juni 2017

Consumenten zijn aan de macht:  in 1 click op hun smartphone hebben ze toegang tot de wereldwijde winkel. Bedrijven zelf staan vaak onder druk van aandeelhouders, maar voelen aan de andere kant ook aan dat er opportuniteiten te rapen zijn op deze gigantische online marktplaats. Het ontbreken van een sterk merk en vrij zware investeringen...

15 mei 2017

Voor succesvolle e-commerce organisaties zijn er een aantal e-mailcampagnes die je zou moeten hebben. In deze blogpost licht ik graag de winkelwagenverlater-campagne uit. Bij deze campagne komt iets meer (technisch) werk om de hoek kijken, maar levert ook enorm veel op.   Verlaters Wereldwijd gezien worden maar liefst 76,8 procent (bron: onderzoek Salecycle 2016) van alle...

10 mei 2017

In de zomer van 2010 zette ik mijn eerste advertentiecampagnes via Facebook op. In vergelijking met vandaag de dag waren de opties toen heel beperkt. In de loop der jaren werden deze steeds uitgebreider. Al die jaren adverteerde ik vrij intensief op Facebook. En de laatste tijd analyseer ik ook vaak advertentieaccounts van andere bedrijven,...

27 april 2017

Biologisch moestuinieren zit in de lift en daarvoor is Naturen de perfecte partner, want tuinieren doe je natuurlijk met Naturen. Die match wordt duidelijk in de nieuwe brand awareness campagne, adhv van TV Billboarding, alsook een print & online campagne. BEKIJK CASE

26 april 2017

Geef eens iemand zijn eigen bier cadeau 😉 Met het kant-en-klare brouwpakket van Brewferm kan je heel gemakkelijk thuis bier brouwen. Starss ontwierp de volledige branding van het brouwpakket. Meer info op https://www.brouwland.com/nl/brewferm

24 april 2017

Belgische adverteerders besteedden in 2016 gemiddeld een derde (34%) van hun mediabudget aan digitale touchpoints. Dat blijkt uit het halfjaarlijkse Matrix-onderzoek van het IAB. Het aandeel van programmatic advertising blijft daarbij in stijgende lijn, maar “adverteerders zijn gereserveerder over de evolutie hiervan dan de bureaus.” Belgische adverteerders geven aan dat in 2016 gemiddeld 34% van...

06 april 2017

Stalenrijplaten.be verhuurt en verkoopt stalen en kunststof rijplaten en dragline schotten. Dit voor de bescherming van ondergrond tegen verzakkingen of beschadiging. Zij beschikken over een eigen transportdienst om flexibel leveringen en/of plaatsingen te kunnen uitvoeren. De vernieuwde website werd, door ons interne development team, volledig in wordpress ontwikkeld en voorzien van een design op maat. Ook...

06 april 2017

Samen met Sportlife rekruteerden we twee dynamische duo’s om verslag uit te brengen van de Sportlife SnowClash in Risoul. Hun capriolen zijn live te volgen op de Sportlife blog >> http://snowclash.sportlife.be/