Merk- & communicatiestrategie

THE CONSUMER CONNECTING AGENCY

Welke ondernemer of marketeer ligt niet wakker van alle kleine en grote vraagtekens die zich stellen rond het marketingverhaal van zijn bedrijf of merk.

Wat is de merkbeleving rond mijn merk en welk verhaal breng ik? Welke bestaansreden heeft mijn merk tov de concurrentie? Hoe kijkt de consument echt naar mijn merk? Geeft mijn merk invulling aan de verwachtingen van de consument? Wat is de belevingsfactor van uw merk?

WHAT’S YOUR STORY?

Bij Starss geloven we dat het antwoord op deze vragen ligt in het kennen van je bedrijf, je merk, je marktpositie én je consument. Onze – korte of lange- strategische trajecten starten dan ook steeds met een grondige analyse van deze 4 belangrijke peilers.

Vervolgens definiëren we op basis van de verworven inzichten een duidelijk verhaal. Wij zijn er immers van overtuigd dat je enkel een sterk merk bouwt vanuit een sterk verhaal.
Een relevant en geloofwaardig verhaal dat aansluiting vindt met de verwachtingen die de consument stelt aan je merk.

ONZE ASTERISK*

We gaan daarom samen met jou op zoek naar de ‘asterisk’ van je bedrijf of merk. Deze asterisk is  de toegevoegde meerwaarde die invulling weet te geven aan die gestelde merkverwachtingen en de basis vormt voor je merkverhaal. Een passend communicatieplan en een sterk doordachte communicatie zet de theorie vervolgens om naar de praktijk.

Ben je als merk ook op zoek naar een connecterend, uniek merkverhaal? Eentje dat niet te kopiëren valt door uw concurrenten? Aarzel dan niet om ons te contacteren voor een verkennend gesprek.

referenties
Samen je communicatiestrategie bespreken?
Let's meet